Tuesday 7 June 2011

Malapetaka Umat


Kam Min Fiatin Qalilatin Ghalabat Fiatan Kathiratan Biiznillah.  Wallahu Maas Sobirin

Betapa kaum yang sedikit mengalahkan kaum yang banyak dengan izin Allah.  Dan Allah beserta orang-orang sabar. ( Al-Baqarah )

  Malapetaka bagi umat yang setelah 1421 tahun ditinggalkan oleh Nabinya, memperingati anak cucu Nabi seperti maulid puteri Nabinya Fatimah Az-Zahra a.s yang tercinta tergamak dicerobohi oleh pendakwa-pendakwa penyelaras urusan agama dan penganjur-penganjurnya diperlakukan sebagai orang-orang yang bersalah lalu disokong pula oleh lebai-lebai malang yang merasa terhutang budi kepada pihak-pihak tertentu sehingga sanggup menggadai agama dengan harga yang begitu murah.

  Hamba-hamba dunia ini di dalam usaha mereka yang sia-sia dan meninggalkan tugas-tugas mereka yang sepatutnya hanya sekadar memuaskan hati tuan-tuan dan juga kuncu-kuncu dalaman yang berselindung disebalik istilah-istilah yang mengaburkan mata umat dengan penampilan-penampilan yang memperdayakan orang-orang ramai untuk beberapa waktu yang sementara lupa bahawa ada Tuhan yang menjadi saksi dan menghukum orang-orang yang berbuat aniaya.

Wasaya' Lamullazina Zalamu Ayya Munqalabin Yanqalibun

Nanti akan tahu orang-orang yang menganiaya ke tempat mana mereka akan kembali.


                          Para Pencinta Nabi dan Ahlul Bait yang dituduh


Para Pencinta mendoakan kesejahteraan umat dan kemenangan Mustadh'afin ke atas Mustakbirin


No comments:

Post a Comment