BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
MAQAM NABI IBRAHIM A.S DIROSAKKAN ANASIR SUBVERSIF WAHHABI TAKFIRI
مژده ميدهم ظرف 10سال آینده وهابيت درجهان ريشهکن میشود
Syekh Kurani ; Berdasarkan riwayat akhir zaman,dalam jangka masa 10 tahun
akan datang Wahhabiyyah akan hilang dari mukabumi
در چه سالي؟علي ابنهاشم و اشعريون در همان قرن اول هجري قم را به عنوان پايگاه مذهبي تاسيس کردند. و برخي از علمای کوفه به قم آمدند و اولين علمای قم محسوب ميشوند.
درخصوص تحولات اخير سوريه و اينکه آيا اين تغييرات تطابقي با سفياني و رخدادهايي آخرالزمان، که در احاديث اهل بيت ذکر شده است دارد يا خير تحليلتان را بفرماييد؟
بله، اصل اينکه در آخر الزمان رخدادهايي در سوريه اتفاق ميافتد مورد تاييد روايات متواتري که از اهل بيت رسيده است، ميباشد. مانند روايت ظهور سفياني در سوريه که دشمن امام مهدي(عج) ميباشد. سفياني حدود هفت الي هشت ماه قبل از ظهور امام زمان(عج) حاکم سوريه ميشود. يا پيش بينيهاي ديگري نيز در روايت مطرح شده است، لکن مسئله اينجاست که هنوز آنها وقوع پيدا نکرده و تا به الان ارتباطي به تحولات اخير سوريه ندارد.
روايات متواتري که در خصوص رخدادهاي آخر الزمان مطرح است چه ميباشد؟
يکي از آنها خلاء سياسي و جنگ قبيله اي در عربستان است. در روايات ديگري آمده که در دمشق زمين لرزه اي رخ ميدهد، بعد از آن کسي کودتايي انجام ميدهد، ولي موفق نميشود ولي در نهايت سفياني است که خروج ميکند و حاکم سوريه ميشود.
اين اتفاقات را در روايات اهل بيت(ع) به صورت قطعي و متواتر ميتوان يافت؟ آيا معتبر است؟
بله، وقوع اين رخدادها در آخرالزمان متفق عليه شيعه وسني است.
تاکنون اين رخدادهاي اخير سوريه هيچ تطبيقي با رخدادهاي وعده داده شده در روايات ندارند؟
خير، تا کنون هيچ کدام از اتفاقات قابل تطبيق با روايات نيست. ولي شايد بتوان گفت اين اتفاقات مقدمات همان اتفاقات آخرالزمان است که در روايات آمده است.
مرحوم بهلول گفته بودند که بنده سفياني را در ارتش سوريه ديدهام. نظر کارشناسي حضرت عالي در اين خصوص چيست؟
ببينيد در خصوص آن جريان بايد بگويم که مردم سوريه باهوش هستند و در خصوص رخدادهاي آخرالزمان مطالعات فراواني دارند. از علائم سفياني اين است که در صورتش آبله است. حالا يکي از نيروهاي ارتش سوريه صورتش آبله بسته بود و شبيه به علائم سفياني بود که سرهنگهاي ارتش سوريه به آقاي بهلول گفتند اين همان سفياني است.
برخي ميگويند در روايات داريم که از علائم آخر الزمان وقوع زلزله در تهران است. آيا روايتي در اين خصوص وجود دارد؟
خير؛ به هيچ عنوان. من نکتهاي را در خصوص بحث عفاف و حجاب خانمها ميخواهم عرض کنم. اين يک مسئوليتي است که برگردن خانمها نهاده شده است. الحمدلله رب العالمين زن ايراني در جهان از جهت ايمان و اخلاق نمونه و محترم است. اميدوارم اين چهره و کيفيت و مقام زن ايراني در دنيا محفوظ بشود و مخصوصا دخترهاي ما از خودشان مراقبت کنند. از شخصيت خود، مقام خود، جايگاه خود مراقبت کنند. در دنيا نگاه تمدن غربي به زن به صورت کالاست، نگاه شان به زن فقط از نظر جنسي است.
ططقبايل قديمي نگاهي که به زن داشتن، نگاه ملکداران است. زن را ملکي ميدانند و خود را صاحب ملک. ولي جايگاه زن در ميان جمهوري اسلامي يک جايگاه انساني است، و اين انسانيت زن است که براي اين ملت مهم است. اگر کساني ميگويند براي دفاع از حقوق زن بايد کار شود، ميبايست محوريت شان انسانيت زن باشد، نگاه کالايي و ملکي به زن نداشته باشند.
در ايران مثل کشورهاي ديگر نقاط ضعفي وجود دارد، ولي نقاط قوت بسيار مهمي وجود دارد که اميدواريم اين نقاط بر نقاط ديگر غلبه پيدا کند.
تحليلتان در خصوص همايش علماء و بيداري اسلامي چيست؟
در حال حاضر ما با تهاجم شديد صهيونيستها عليه اسلام و ايران و تشيع مواجه هستيم. موظفيم در مقابل اين تهاجمات اسرائيل مقابله کنيم. وهابيهاي عربستان و قطر، به نام سنيها فعاليت ميکنند، و بايد کشف شود که اين وهابيها نماينده سنيها نيستند. تودههاي حقيقي اهل تسنن در دنيا هم راي با ما هستند و همراه با ما. وحدت را بايد حفظ کرد. علمای سني بايد تاکيد بر وحدت داشته باشند و از وهابيها اعلام برائت کنند. بنده يقين دارم وهابيت تا حدود ۱۰ سال ديگر به آخر خط ميرسد و بنيان وهابيت تا ۱۰ سال ديگر نابود خواهد شد و شما يک نفر وهابي در عربستان نميبينيد.
اين حرف را از منبع روايي ميزنيد و يا صرفا تحليل شخصي تان است؟
منبع روايي دارد. در روايات داريم که رژيمي در عربستان به روي کار ميآيد که تطبيق ميکند با همين رژيم فعلي، و بعد جنگ قبيله اي رخ ميدهد، و يمنيها قدرت را به دست ميگيرند و اهل نجد که وهابيت اصلي در آن زمان در آنجا هستند از عربستان فرار ميکنند. قسمتي شان ميروند به سوريه، و قسمتي از آنها نيز ميروند به اروپا.
حتي شيوخ وهابي به بنده زنگ زدند که آيا شما واقعا گفتهايد تا ده سال ديگر وهابيت در عربستان از بين خواهد رفت؟ بنده گفتم: بله يقين دارم، و حالا شما کجا ميخواهيد برويد؟ سوريه يا اروپا؟
اين ده سال بر چه اساسي است؟
بر اساس عمر عبدالله که بيشتر از ده سال عمر نميکند.
تحليلتان در خصوص حرکت قبيح وهابيها و ربودن پيکر حجر ابن عدي و آتش زدن مرقد جعفر طيار را بفرماييد.
اين وهابيها دشمنان سر سخت مشاهد ائمه و پيروان ائمه هستند. به گمان بنده نبش قبر حجر ابن عدي توسط وهابيها به درخواست اسرائيل بوده است. اينها هماهنگ هستند با اسرائيل.
چرا اسرائيل چنين چيزي ميخواهد؟
نمي دانم. شايد ميخواهند ببينند که جنازه سالم است؟ سالم نيست؟ آزمايش کنند از دي ان اي و ... در مورد قبر حعفربنابیطالب نیز باید گفت به هيچ عنوان به قبر جعفر طيار آسيبي نرسيده است. نزديکيهاي مرقد جعفر طيار مسجدي است متعلق به شيعيان اسماعيلي بحراء که آن مسجد را آتش زدهاند.
منبع:هفته نامه یالثارات الحسین(ع)
MAQAM NABI IBRAHIM A.S DIROSAKKAN ANASIR SUBVERSIF WAHHABI TAKFIRI
هدم مقام النبي إبراهيم الخليل (ع) في مدينة الرقة من قبل المجموعات الوهابية في سوريا
|
ابنا: نقلت وكالة "الخبر برس" اللبنانية عن أحد سكان مدينة الرقة السورية قوله ان "فجر مقاتلو تنظيم القاعدة مقام النبي إبراهيم الخليل (ع) في قرية عين العروس بعد ان اعتبروه بدعة ودمروه".
يذكر أن عين العروس قرية سورية تقع جنوبي مدينة تل أبيض، التي تقع شمالي مدينة الرقة، وكانت تشتهر بالمقام الذي تتعلق قصته بالنبي إبراهيم الخليل (ع) وزوجته سارة أثناء مرورهما من هناك.
كما قامت المجموعات الوهابية في سوريا بتاريخ (02/05/2013) بنبش قبر الصحابي الجليل «حجر بن عدي» في منطقة "مرج عدرا" بمنطقة الغوطة في ريف دمشق.
مرقد النبي ابراهيم (ع) في فلسطين
..............
درباره روایت آخرالزمانی در گفت و گوی خواندنی با علامه کوراني
مژده ميدهم ظرف 10سال آینده وهابيت درجهان ريشهکن میشود
Syekh Kurani ; Berdasarkan riwayat akhir zaman,dalam jangka masa 10 tahun
akan datang Wahhabiyyah akan hilang dari mukabumi
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۳
در روايات داريم که رژيمي در عربستان به روي کار ميآيد که تطبيق ميکند با همين رژيم فعلي، و بعد جنگ قبيلهاي رخ ميدهد، و يمنيها قدرت را به دست ميگيرند و اهل نجد که وهابيت اصلي در آن زمان در آنجا هستند از عربستان فرار ميکنند.
Di dalam riwayat mengatakan bahawa regim akan berkuasa di Saudi (yang menepati regim sekarang)lalu timbul peperangan kabilah dan kekuasaan akan berada ditangan orang-orang Yaman manakala ahli-ahli Najad yang mana orang-orang wahhabi asal berada di sana akan melarikan diri dari semenanjung Tanah Arab.
پایگاه خبری انصارحزب الله:علامه علي کوراني عالم و محقق شيعه در زمينه مهدويت و ظهور. در سال ۱۹۴۴ ميلادي در ياطر در جنوب لبنان به دنيا آمد. وي به تشويق سيد عبدالحسين شرف الدين دروس حوزوي را آغاز کرد و زير نظر شيخ ابراهيم سليمان دروس مقدمات را گذراند. در سال ۱۹۵۸ ميلادي به شهر نجف رفت و دروس مقدمات و سطح را در نزد محمد تقي فقيه، سيد علاء بحرالعلوم، شيخ باقر ايرواني و سيد محمدباقر حکيم تکميل کرد.
همچنين او در درس خارج سيد ابوالقاسم خويي و سيد محمد باقر صدر حاضر شد.او که به عنوان نماينده بعضي مراجع همچون سيد ابوالقاسم خويي در برنامههاي تبليغي داخلي در کشور عراق و خارج از کشور فعاليتهاي گستردهاي داشت، در سال ۱۹۷۴ ميلادي به لبنان بازگشت و به تحقيق و تأليف در زمينه مهدويت پرداخت. با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران به حوزه علميه قم آمد و کار تأليف و تدريس را ادامه داد. او با حمايت سيد محمدرضا گلپايگاني مرکز معجم فقهي را تأسيس کرد و با حمايت سيد علي سيستاني مرکز «المصطفي للدراسات الدينيه» در زمينه عقايد اسلامي را بنا نهاد. از جمله تاليفات وي عصر ظهور، الممهدون للمهدي، طريقه حزب الله، ملائکه الغيب قادمون (عنوان فارسي: فرشتهاي از غرب)، مصر واهل البيت (عليهم السلام ).
شهرت وي بيشتر به خاطر کتاب «عصر ظهور» است و وي متبحّر در خصوص حوادث و رخدادهاي آخرالزمان و مهدويت است. گفت گوي اين هفتهنامه با وي در خصوص تحولات سوريه و تطبيق يا عدم تطبيق اين تحولات با روايات آخرالزمان محور اصلي اين گفت و گوست.
حضرتعالي به عنوان يک عالم لبناني الاصل بفرماييد، رابطه و تعامل ميان علمای شيعي اين دو ملت از ديرباز تاکنون چگونه بوده است؟
ارتباط و تعامل علمای اين دو ملت از ديرباز تاکنون مثال زدني بوده است. حتي خاطرم هست مقام معظم رهبري فرمودند، تشيع در ايران مديون علماء اهواز و علمای لبنان و کوفيان است. ميدانيد قم به دست اشعريون کوفي تاسيس شده است.
پایگاه خبری انصارحزب الله:علامه علي کوراني عالم و محقق شيعه در زمينه مهدويت و ظهور. در سال ۱۹۴۴ ميلادي در ياطر در جنوب لبنان به دنيا آمد. وي به تشويق سيد عبدالحسين شرف الدين دروس حوزوي را آغاز کرد و زير نظر شيخ ابراهيم سليمان دروس مقدمات را گذراند. در سال ۱۹۵۸ ميلادي به شهر نجف رفت و دروس مقدمات و سطح را در نزد محمد تقي فقيه، سيد علاء بحرالعلوم، شيخ باقر ايرواني و سيد محمدباقر حکيم تکميل کرد.
همچنين او در درس خارج سيد ابوالقاسم خويي و سيد محمد باقر صدر حاضر شد.او که به عنوان نماينده بعضي مراجع همچون سيد ابوالقاسم خويي در برنامههاي تبليغي داخلي در کشور عراق و خارج از کشور فعاليتهاي گستردهاي داشت، در سال ۱۹۷۴ ميلادي به لبنان بازگشت و به تحقيق و تأليف در زمينه مهدويت پرداخت. با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران به حوزه علميه قم آمد و کار تأليف و تدريس را ادامه داد. او با حمايت سيد محمدرضا گلپايگاني مرکز معجم فقهي را تأسيس کرد و با حمايت سيد علي سيستاني مرکز «المصطفي للدراسات الدينيه» در زمينه عقايد اسلامي را بنا نهاد. از جمله تاليفات وي عصر ظهور، الممهدون للمهدي، طريقه حزب الله، ملائکه الغيب قادمون (عنوان فارسي: فرشتهاي از غرب)، مصر واهل البيت (عليهم السلام ).
شهرت وي بيشتر به خاطر کتاب «عصر ظهور» است و وي متبحّر در خصوص حوادث و رخدادهاي آخرالزمان و مهدويت است. گفت گوي اين هفتهنامه با وي در خصوص تحولات سوريه و تطبيق يا عدم تطبيق اين تحولات با روايات آخرالزمان محور اصلي اين گفت و گوست.
حضرتعالي به عنوان يک عالم لبناني الاصل بفرماييد، رابطه و تعامل ميان علمای شيعي اين دو ملت از ديرباز تاکنون چگونه بوده است؟
ارتباط و تعامل علمای اين دو ملت از ديرباز تاکنون مثال زدني بوده است. حتي خاطرم هست مقام معظم رهبري فرمودند، تشيع در ايران مديون علماء اهواز و علمای لبنان و کوفيان است. ميدانيد قم به دست اشعريون کوفي تاسيس شده است.
در چه سالي؟علي ابنهاشم و اشعريون در همان قرن اول هجري قم را به عنوان پايگاه مذهبي تاسيس کردند. و برخي از علمای کوفه به قم آمدند و اولين علمای قم محسوب ميشوند.
درخصوص تحولات اخير سوريه و اينکه آيا اين تغييرات تطابقي با سفياني و رخدادهايي آخرالزمان، که در احاديث اهل بيت ذکر شده است دارد يا خير تحليلتان را بفرماييد؟
بله، اصل اينکه در آخر الزمان رخدادهايي در سوريه اتفاق ميافتد مورد تاييد روايات متواتري که از اهل بيت رسيده است، ميباشد. مانند روايت ظهور سفياني در سوريه که دشمن امام مهدي(عج) ميباشد. سفياني حدود هفت الي هشت ماه قبل از ظهور امام زمان(عج) حاکم سوريه ميشود. يا پيش بينيهاي ديگري نيز در روايت مطرح شده است، لکن مسئله اينجاست که هنوز آنها وقوع پيدا نکرده و تا به الان ارتباطي به تحولات اخير سوريه ندارد.
روايات متواتري که در خصوص رخدادهاي آخر الزمان مطرح است چه ميباشد؟
يکي از آنها خلاء سياسي و جنگ قبيله اي در عربستان است. در روايات ديگري آمده که در دمشق زمين لرزه اي رخ ميدهد، بعد از آن کسي کودتايي انجام ميدهد، ولي موفق نميشود ولي در نهايت سفياني است که خروج ميکند و حاکم سوريه ميشود.
اين اتفاقات را در روايات اهل بيت(ع) به صورت قطعي و متواتر ميتوان يافت؟ آيا معتبر است؟
بله، وقوع اين رخدادها در آخرالزمان متفق عليه شيعه وسني است.
تاکنون اين رخدادهاي اخير سوريه هيچ تطبيقي با رخدادهاي وعده داده شده در روايات ندارند؟
خير، تا کنون هيچ کدام از اتفاقات قابل تطبيق با روايات نيست. ولي شايد بتوان گفت اين اتفاقات مقدمات همان اتفاقات آخرالزمان است که در روايات آمده است.
مرحوم بهلول گفته بودند که بنده سفياني را در ارتش سوريه ديدهام. نظر کارشناسي حضرت عالي در اين خصوص چيست؟
ببينيد در خصوص آن جريان بايد بگويم که مردم سوريه باهوش هستند و در خصوص رخدادهاي آخرالزمان مطالعات فراواني دارند. از علائم سفياني اين است که در صورتش آبله است. حالا يکي از نيروهاي ارتش سوريه صورتش آبله بسته بود و شبيه به علائم سفياني بود که سرهنگهاي ارتش سوريه به آقاي بهلول گفتند اين همان سفياني است.
برخي ميگويند در روايات داريم که از علائم آخر الزمان وقوع زلزله در تهران است. آيا روايتي در اين خصوص وجود دارد؟
خير؛ به هيچ عنوان. من نکتهاي را در خصوص بحث عفاف و حجاب خانمها ميخواهم عرض کنم. اين يک مسئوليتي است که برگردن خانمها نهاده شده است. الحمدلله رب العالمين زن ايراني در جهان از جهت ايمان و اخلاق نمونه و محترم است. اميدوارم اين چهره و کيفيت و مقام زن ايراني در دنيا محفوظ بشود و مخصوصا دخترهاي ما از خودشان مراقبت کنند. از شخصيت خود، مقام خود، جايگاه خود مراقبت کنند. در دنيا نگاه تمدن غربي به زن به صورت کالاست، نگاه شان به زن فقط از نظر جنسي است.
ططقبايل قديمي نگاهي که به زن داشتن، نگاه ملکداران است. زن را ملکي ميدانند و خود را صاحب ملک. ولي جايگاه زن در ميان جمهوري اسلامي يک جايگاه انساني است، و اين انسانيت زن است که براي اين ملت مهم است. اگر کساني ميگويند براي دفاع از حقوق زن بايد کار شود، ميبايست محوريت شان انسانيت زن باشد، نگاه کالايي و ملکي به زن نداشته باشند.
در ايران مثل کشورهاي ديگر نقاط ضعفي وجود دارد، ولي نقاط قوت بسيار مهمي وجود دارد که اميدواريم اين نقاط بر نقاط ديگر غلبه پيدا کند.
تحليلتان در خصوص همايش علماء و بيداري اسلامي چيست؟
در حال حاضر ما با تهاجم شديد صهيونيستها عليه اسلام و ايران و تشيع مواجه هستيم. موظفيم در مقابل اين تهاجمات اسرائيل مقابله کنيم. وهابيهاي عربستان و قطر، به نام سنيها فعاليت ميکنند، و بايد کشف شود که اين وهابيها نماينده سنيها نيستند. تودههاي حقيقي اهل تسنن در دنيا هم راي با ما هستند و همراه با ما. وحدت را بايد حفظ کرد. علمای سني بايد تاکيد بر وحدت داشته باشند و از وهابيها اعلام برائت کنند. بنده يقين دارم وهابيت تا حدود ۱۰ سال ديگر به آخر خط ميرسد و بنيان وهابيت تا ۱۰ سال ديگر نابود خواهد شد و شما يک نفر وهابي در عربستان نميبينيد.
اين حرف را از منبع روايي ميزنيد و يا صرفا تحليل شخصي تان است؟
منبع روايي دارد. در روايات داريم که رژيمي در عربستان به روي کار ميآيد که تطبيق ميکند با همين رژيم فعلي، و بعد جنگ قبيله اي رخ ميدهد، و يمنيها قدرت را به دست ميگيرند و اهل نجد که وهابيت اصلي در آن زمان در آنجا هستند از عربستان فرار ميکنند. قسمتي شان ميروند به سوريه، و قسمتي از آنها نيز ميروند به اروپا.
حتي شيوخ وهابي به بنده زنگ زدند که آيا شما واقعا گفتهايد تا ده سال ديگر وهابيت در عربستان از بين خواهد رفت؟ بنده گفتم: بله يقين دارم، و حالا شما کجا ميخواهيد برويد؟ سوريه يا اروپا؟
اين ده سال بر چه اساسي است؟
بر اساس عمر عبدالله که بيشتر از ده سال عمر نميکند.
تحليلتان در خصوص حرکت قبيح وهابيها و ربودن پيکر حجر ابن عدي و آتش زدن مرقد جعفر طيار را بفرماييد.
اين وهابيها دشمنان سر سخت مشاهد ائمه و پيروان ائمه هستند. به گمان بنده نبش قبر حجر ابن عدي توسط وهابيها به درخواست اسرائيل بوده است. اينها هماهنگ هستند با اسرائيل.
چرا اسرائيل چنين چيزي ميخواهد؟
نمي دانم. شايد ميخواهند ببينند که جنازه سالم است؟ سالم نيست؟ آزمايش کنند از دي ان اي و ... در مورد قبر حعفربنابیطالب نیز باید گفت به هيچ عنوان به قبر جعفر طيار آسيبي نرسيده است. نزديکيهاي مرقد جعفر طيار مسجدي است متعلق به شيعيان اسماعيلي بحراء که آن مسجد را آتش زدهاند.
منبع:هفته نامه یالثارات الحسین(ع)
Lebanon:
Inilah Pidato Sekjen Hizbullah terkait Suriah
|
Menurut Kantor Berita ABNA, Sekretaris Jenderal Gerakan Muqawama Islam Lebanon (Hizbullah) mengatakan, tujuan plot yang memicu krisis di Suriah adalah untuk mengurangi peran negara Arab itu di tingkat regional dan internasional.
"Tujuan di balik apa yang terjadi di Suriah tidak hanya untuk menghapus Suriah dari poros perlawanan.… dapat dengan yakin mengatakan bahwa tujuan dari semua di balik kerusuhan di Suriah adalah untuk menghancurkan negara, bangsa, masyarakat, dan militer Suriah dalam rangka untuk mengubah negara itu menjadi negara gagal yang tidak dapat membuat keputusan mengenai minyak, gas, dan aset-asetnya, " kata Sayid Hasan Nasrullah dalam pidato di Beirut yang disiarkan langsung oleh televisi Alalam, Selasa(30/4).
Ia menambahkan, Barat dan negara-negara Arab tertentu berusaha untuk menghancurkan Suriah supaya dapat mengontrol sumber dayanya dan melemahkan peran Damaskus di kawasan dan arena internasional.
"Negara-negara ini telah mengatakan bahwa Suriah memainkan peran yang jauh lebih besar dari yang seharusnya. Jadi mereka ingin Suriah menjadi rapuh dan hancur…,"ujarnya.
Lebih lanjut Nasrullah mengecam fatwa-fatwa yang dikeluarkan oleh sejumlah ulama mengenai serangan terhadap para pegawai pemerintah Suriah dan tentara negara itu, karena fatwa-fatwa seperti itu hanya akan menambah pertumpahan darah di Suriah dan mempersulit situasi di lapangan.
Sekjen Hizbullah menandaskan, ada dua pendekatan yang berbeda untuk krisis Suriah: satu pihak mendorong penggulingan pemerintah dan pihak lain bersikeras menyerukan dialog dan solusi politik sebagai jalan bagi Suriah untuk keluar dari krisis.
Menurut Nasrullah, oposisi Suriah tidak cukup berani untuk masuk ke dalam pembicaraan dengan pemerintah Suriah karena mereka takut kemungkinan reaksi dari negara-negara yangmengobarkan kerusuhan di Suriah.
Sekjen Hizbullah mengatakan, fakta bahwa konflik di Suriah telah berlangsung selama dua tahun telah menunjukkan bahwa pemerintah Damaskus tidak dapat dikalahkan dengan cara militer.
Pemerintah Presiden Bashar al-Assad, masih kata Nasrullah, tidak dapat digulingkan oleh agresi militer, dan sekutu-sekutunya akan mencegahnya.
"Suriah memiliki sahabat-sahabat yang tidak akan membiarkannya untuk jatuh ke tangan Amerika Serikat, Israel, atau kelompok takfiri (orang yang percaya bahwa mereka adalah satu-satunya Muslim sejati). Bagaimana mereka akan melakukan hal ini? Saya akan menjelaskan ini nanti, "tandasnya.
"Saya mengatakan ini berdasarkan informasi dan bukan angan-angan," tegas Sekjen Hizbullah.
Terkait penempatan pasukan Hizbullah di desa-desa perbatasan dengan Suriah, Nasrullah mengatakan, pemerintah Beirut tidak dapat memenuhi tugasnya membela warga Lebanon yang tinggal di kota-kota di perbatasan Suriah.
Terkait penempatan pasukan Hizbullah di desa-desa perbatasan dengan Suriah, Nasrullah mengatakan, pemerintah Beirut tidak dapat memenuhi tugasnya membela warga Lebanon yang tinggal di kota-kota di perbatasan Suriah.
"Kami tentunya tidak akan membiarkan warga Lebanon di pedesaan al-Quseirmenjadi sasaran kelompok bersenjata, dan jika seseorang ingin membantu untuk tinggal di desa mereka, maka kamitidak akan ragu untuk menawarkan bantuan ini," katanya.
Sekjen Hizbullah menuturkan, membela rakyat Lebanon di wilayah al-Quseir tidak memerlukan persetujuan dari pihak manapun.
"Ini adalah masalah moral dan kemanusiaan. Kami tidak berbicara tentang orang-orang dari sekte tertentu tetapi tentang semuawarga Lebanon yang tinggal di pedesaan al-Quseir, "tegasnya.
Dalam pidatonya, Sekjen Hizbulah juga menepis laporan yang mengklaim bahwa pasukan Iran berada di Suriah.
Dalam pidatonya, Sekjen Hizbulah juga menepis laporan yang mengklaim bahwa pasukan Iran berada di Suriah.
Galeri Photo ABNA:
Protes Warga Gaza atas Kunjungan Qardawi
|
Menurut Kantor Berita ABNA, kedatangan Syaikh Yusuf Qardawi Ketua Persatuan Ulama Internasional di jalur Gaza Rabu (8/5) mendapat sambutan unjuk rasa warga Gaza yang mengecam fatwa-fatwa mufti Qatar tersebut. Para demonstran Gaza menyebut Qardawi sebagai ulama penyebar perpecahan dan agen Zionis dan NATO. Beberapa sumber rezim Zionis Israel melaporkan, badan-badan keamanan rezim ditugaskan untuk menjaga keamanan Yusuf Qaradawi bersama 60 orang tokoh keagamaan dari beberapa negara Arab. Dalam aksi unjuk rasa tersebut, warga Gaza justru menunjukkan dukungannya terhadap Hizbullah dan pemerintahan Bashar Asad yang selama ini dikecam Qardawi dengan menyebut Hizbullah sebagai tentara Iblis dan pembela Thagut. Poster Sayyid Hasan Nashrullah dan bendera Hizbullah dan Suriah tampak dalam aksi unjuk rasa tersebut. Selain mengecam Qardawi, warga Gaza juga mengecam raja Qatar dan Yordania yang memberi dukungan dan bantuan persenjataan pada kelompok oposisi Suriah untuk menjatuhkan Bashar Asad sementara Gaza dan Baitul Maqdis tidak pernah mendapat bantuan dan dukungan serupa dalam upayanya untuk bebas dari penjajahan dan cengkraman rezim penjajah Zionis.
Palestina:
Militer Israel yang Bertugas Menjaga Qaradawi di Gaza
|
Menurut Kantor Berita ABNA, Beberapa sumber rezim Zionis Israel melaporkan, badan-badan keamanan rezim itu ditugasi untuk menjaga keamanan Yusuf Qaradawi, Ketua Persatuan Ulama Internasional dalam kunjungannya ke Jalur Gaza.
Situs berita Israel Walla sebagaiman dikutip Fars News (8/5) mengumumkan, Qaradawi tiba di Jalur Gaza Rabu (8/5) disertai rombongan yang terdiri dari 60 orang tokoh keagamaan dari beberapa negara Arab.
Walla menyebutkan, badan-badan keamanan Israel bertugas menjaga keamanan Qaradawi dalam kunjungannya ke Gaza yang akan berlangsung sampai Jumat mendatang. Mereka bertanggung jawab melindungi Qaradawi dari berbagai kemungkinan insiden dan aksi unjuk rasa warga Palestina.
Selain badan-badan keamanan Israel, sejumlah aparat keamanan Hamas juga dikabarkan ikut menjaga keamanan Mufti Qatar itu. Sehubungan dengan hal tersebut pengawasan keamanan telah diberlakukan di wilayah Selatan untuk mencegah terjadinya segala bentuk bentrokan di Gaza.
Kunjungan Qaradawi ke Gaza tetap dilakukan sekalipun mayoritas kelompok di Palestina menolak untuk menyambut kedatangannya dan menyebut ulama itu sebagai penyebar fatwa-fatwa perpecahan.
Imam Masjid al-Aqsa;
Seruan jihad ke Syria hanyalah pendustaan dan pengkhianatan
|
Agensi Berita Ahlul Bait (ABNA.co) - Syeikh Salahuddin bin Ibrahim berkata, fatwa dan seruan jihad di Syria yang kononnya dikeluarkan oleh beberapa orang ulama hanyalah pembohongan semata-mata. Beliau yang merupakan salah seorang imam masjid al-Aqsa menegaskan bahawa jihad tidak terjadi di kalangan penganut agama yang satu. Selain itu Syeikh Salahuddin mempertikaikan kenapa Damsyik diistiharkan sebagai pintu ke syurga sedangkan tidak seorangpun daripada mereka yang menyeru jihad di negara jirannya seperti Palestin, Gaza dan Baitul Maqdis yang sudah lama dijajah Israel.
Menurut beliau lagi, sekiranya benar demikian (jihad di Syria), sudah tentu jihad di Palestin lebih utama. "Baitul Maqdis sudah lama dikenal sejak 60 tahun yang silam. Di manakah mereka? Kenapa mereka tidak mengerahkan askar sebagaimana yang mereka lakukan di Syria?".
Tambah beliau, kumpulan yang memerangi Syria atas nama agama itu terlalu jauh menyimpang dari kebenaran kerana setiap yang datang itu dahagakan pertumpahan darah serta mengangkat panji-panji dengan darah saudaranya. Ini menjadikan mereka sebagai pengkhianat dan pembohong.
"Umat ini mempunyai agama yang satu, dan mempunyai kitab serta nabi yang satu. Barangsiapa yang mencerai beraikan mereka, atau mengangkat senjata ke atasnya, maka dia bukanlah daripada golongan mereka," tutur beliau.
Imam Masjid al-Aqsa ini membaca sepotong hadis:
لا ترجعوا بعدي كفارا يضرب بعضكم رقاب بعض
"Jangan kalian kembali kafir setelah kewafatanku, sebahagian kalian memenggal leher sebahagian yang lain."
Syeikh Salahuddin turut berdoa agar keamanan dan keselamatan dapat dikembalikan di Syria.
Wahabi Sheikh Calls for Destruction of Masjid Al-Haram
|
(Ahlul Bayt News Agency) - Yusuf Al-Ahmad, former academic board member of Al-Imam University in Riyah in a program aired on Bidaya Satellite TV said in order to prevent the mixing of men and women in Masjid Al-Haram, it should be destroyed.
Al-Ahmad is known for his extremist views and usually his ideas spark controversies in the media.
The mixing of men and women was also the subject of a Fatwa by another Wahabi sheikh recently. Abdul-Rahman Al-Barak issued a Fatwa lately giving permission to kill those who consider the mixing of men and women lawful.
SOLAWAT
No comments:
Post a Comment